Ensam-dag!

Sitter i lägenheten nu. Har inte vart här hemma på ett par dagar. Det är kanske därför det är en otroligt skum doft här inne. Söt, men ändå inte. Jag har inte riktigt lokaliserat den, men jag hoppas det försvinner i och med att jag öppnade balkongdörren. Balkongdörren till balkongen jag inte har, vilket är lite tråkigt! Det hade vart skönt med balkong, men å andra sidan kan man inte kräva för mycket av ett studentboende.

Jag har ju inte gjort annat än pluggat de senaste dagarna, och ska väl fortsätta med det hade jag tänkt. Känns som att jag inte träffar mina vänner någonting, känner mig lite som en främling. Lite ledsamt, men på lördag får vi alla vara tillsammans och ha superskoj! Jag har bestämt min outfit, men har än så länge inte fått tag på en tyllkjol, så det blir jakt på fredag förmiddag tillsammans med Lina. Guns hobbybod here we come!
Fredrik ska vara clown, det han vet att jag verkligen verkligen avskyr, men jag får tänka på personen under sminket och hoppas att han inte ser allt för hemsk ut!

Sitter fortfarande på en riktig dyngförkylning, men den börjar trots allt lätta lite. Känner ju att jag inte är helt frisk, eftersom jag blir dyngsvettig av att typ lyfta en väska. Så än så länge blir det ingen träning. Får nöja mig med små promenader, vilket iofs är väldigt skönt!

Nu ska jag ta tag i lite plugg igen, sen blir det pannkakor till kvällen! Gott gott!


Det vore roligt om folk som läser min blogg kommenterade den, både vad ni gillar och vad ni inte gillar. Så kan jag ju förbättra den eller försämra den.. göra den bättre! Har inte riktigt orkat ta tag i allt än, men ska nog försöka få den fixad!

På söndag ska jag göra om i min byrå och i mina garderober. Det är kaos kaos kaos!!!

[ida]


Kommentarer
Postat av: Martha

såklart vi inte glömmer dig stumpan! men imorgon ses vi ju, du kommer väl till labben? kram

2009-09-09 @ 15:44:44
URL: http://annamartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0