Far runt runt, sitter aldrig still!

Sen jag kom hem från skolan vid halv fem, så har jag sysslat med något hela tiden. Pratat i telefon både med mamma, farmor och mormor. Idag är det Ida nämligen, så det var gratulationer och så hade jag fått brev på posten med en massa trevligt! Så trots allt har dagen vart super! Sen har jag tvättat, städat ur badrumsskåpet och möblerat om där, torkat av hyllan i badrummet och kollat på intron.

Fick lite sovmorgon imorse, då Fredrik inte skulle vara i skolan förrän kl 10. Så skönt! Imorgon ska jag upp och gå en promenad, jag gör en Jennie! Men det är skönt att komma upp och gå ut. Då har jag gjort dagens goda gärning och kan känna mig tillfreds efteråt.

Imorgon fyller Linnea 22 år!!! Då blir det fika hos henne. Trevligt!

Nej, dags att sova. Bilder från N0lle-P och Draget finns på Facebook!

[ida]


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha!

Gör en Jennie!! Jag gjorde ingen Jennie idag tyvärr, orkade knappt pallra mig upp o dricka vatten imorse!!

kramis

2009-09-16 @ 08:37:04
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0