Ny dator!

Nu äntligen har jag fått igång min nya dator och allt sular på fint! Jävlar vad nöjd jag är med den här! Den är super. Liten, smidig och alldeles alldeles underbar! :)

Idag är det Kalasmottagningen och vi i FLiNS ska stå inne i Cloetta center och le stort och bjuda på godis!

Det känns halvkul att cykla dit, det spöregnar nämligen ute. Kanske dags att premiäranvända cykelponchon. Annars blir det regnstället. Inget mer med det! Regnar så det står härliga till gör det iaf!

Jag är förkyld, men mår inte dåligt. Har fått lite rethosta och snoren rinner. Så det ska vara i början av terminen eller vad säger ni?!

Längtar tills det går över, för då ska jag börja träna som en galning. Saknat att träna, för under sommaren blev det inte ens en gnutta träning för lilla Ida. Det är inget annat än sanningen! :D

Nej, dags att käka något, sen off to Cloetta Center!

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0