Ska man, ska man inte?

Jag funderar på om man ska bli orangutang-fadder kanske? Jag kollar ju jämt på Monkey world på Animal Planet, jag älskar ju verkligen de där små hårbollarna!
De är utrotningshotade, eftersom människan skövlar ner deras hem! Varför är människan så elak innerst inne? Hur skulle du reagera om någon kom och skövlade ner ditt hem för virket var tydligen bra att göra drivmedel på!?! Eller det kan bli ett gott smör, så att vi ovänliga kreatur kan äta goda mackor!
Nja, det får nog bli till att sätta in lite power to the orangutangs nu!

Jag är hungrig, god mat vankas - fläskfilé, klyftisar och bea! Mums!

Jag har pluggat huvudet av mig den här veckan, så om ni ser det, kan ni snälla skicka tillbaka det till mig?!


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0