Vart håller man hus?

Jag sitter för närvarande vid Fredriks dator. Gud, vad jag känner mig asocial!
Jag vet tjejer, ni ser knappt röken av mig men jag pluggar ju som en tok nu, så vi ses väl på lördag en snabbis och sen blir det till att börja på intron igen! Jisses du! Det här bådar stressprickar all over the body!

Jag ska försöka varva ner nu. Maten ligger i magen, makaroner och köttbullar lagade jag till idag. Blev så nedrans sugen på pannkakor, så ska minsann göra mig ett gäng imorgon. Ska bli gott!

På torsdag är det full rulle med föreläsning och lab (vilket jag måste säga gör mig konfunderad, inte riktigt vårt område eller hur?!) Men men, statistik är ju en sabla kurs, så vad göra mer än att gilla läget och hoppas att man förstår!

I morse köade vi för Dra't i Spa't-biljetter, och vi fick. Lina fick nervös magkänsla där ett tag medan jag sa att det var lugnt. Så kl 05:20 klev jag upp idag, känner mig jättepigg ändå. Har fått mycket gjort idag trots rätt tung ögonlock! När sängen lockar, om ett par timmar, så kommer det bli skönt! Gissar på att vi båda kommer somna på momangen!

Prima Ballerina!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0