100801

Redan 1 augusti. Kanske ska börja tro på att tiden faktiskt rusar förbi..

Idag har det regnat hela dagen, från och till. Kul? Nja. Men jag och familjen har varit hos mormor och morfar på mat, och när jag kom hem mådde jag illa.
Det är ungefär min dag idag. Vaknade, åt frukost, åkte ner till mormor, kom hem, satte mig vid datorn, fick se min favorit en liten stund i webbisen (världens finaste person, så alla vet om det), hjälpt mamma, kollat på 4 avsnitt av the hills, de sista för säsongen, och nu sitter jag här och funderar på om jag ska slå på TV:n eller gå och lägga mig. Min mage är som en ballong!

Imorgon är det Västerås och Skultuna, i regnet. Sen vet jag inte vad som väntar. Leta boende förmodligen.
Hittade en jättebra svensk förmedling, men så funkade det inte att kolla på deras längre boenden. Fanns en lägenhet för 1-6 personer, vilket skulle vara perfekt, då vi just nu är typ 4 som ev ska bo ihop.

Nå väl, allting löser sig..

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0