100802

Regnet bara öser ner, och snart ser nog Sverige ut som ett russin. Det är inget fel med regn, visst alla svampälskande personer bara jublar, men inte jag. För det går inte att planera en enda outfit i det här vädret. Fine, det är rätt varmt ute så det går inte att ha hur varma kläder på sig, men alltså. Det är ju liksom spöregn! Tack för att jag köpte mina Hunterstövlar i våras!

Så idag blir det shorts, jeansskjorta, linne och hunterstövlar när vi åker till Västerås. No strange things!

Jag längtar faktiskt till Paris! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag ser verkligen verkligen fram emot att få åka bort. Det är jättetrevligt att vara hemma hos mamma och pappa, don't get me wrong! Jag älskar mina föräldrar, men som i alla relationer förälder - barn (på 25 år, van att klara sig själv) kan det ibland tära lite på att umgås 24/7 under en hel sommar. Men majoriteten av dagarna är helt underbara, då jag har världens bästa föräldrar! Dock är ju den här rusten en vagel i ögat på oss alla tror jag!

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder och sen ska jag hjälpa mamma att laga mat!
Förresten, vad tycker ni om headern? Det hade varit roligt om man fått lite feedback. Är den skitful eller är den helt okej? Det var lite bök med den...

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0