100805

Jag kan inte låta bli det! Och nu har det ju inte varit så mycket skriverier om just det, men nu kommer det. Nu kan jag inte hålla mig längre!

Jag S-A-K-N-A-R min pojkvän! Att han befinner sig på andra sidan vår underbara jordglob just nu, 6 timmar plus i tid, känns bistert! Men, och det ska ni veta, jag är så glad för hans skull, eftersom jag vet hur gärna han ville komma dit!

(Plus att det känns roligare att få flyga själv 18 timmar till ett land jag aldrig varit i, än att behöva sitta typ 4 timmar på ett plan till Schweiz.)

Jag hade varit stolt över honom då också förstår ni väl! :) Men det är ju roligt att få resa till Asien och bli mött av världens finaste person, insida och utsida! :)
Men det är ett tag kvar, typ 7 ½ månad.

Nu ska jag maila till bostadsagenturen och försöka boka den här lägenheten. Så hoppas jag verkligen att det blir bra!
Lovar att skriva så fort vi fått ett JA, och efter jag har ringt farmor eftersom jag lovade henne att hon skulle få reda på boendefrågan först av alla! :)

Jag måste bli bättre på att lägga upp bilder och videobloggar, men hinner inte eller orkar inte. Imorgon ska jag i alla fall in och höra om min hårddisk är fixad. Jag hoppas ju verkligen verkligen att den funkar som den ska, börjar bli lite orolig. Alla mina bilder, det är dom jag är orolig för! Det är dom som är viktiga, det är dom jag vill ha tillbaka.. om så ingenting annat, så vill jag ha mina bilder!!!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0