100806

MIN HÅRDDISK ÄR DÖD!!!

Det gick alltså inte att komma åt någonting! Nå jävla participartioner som inte fanns eller vad det stod. Alla mina bilder är alltså borta. ALLA BILDER! Känns ju jävligt kul!
Okej, alla bilder från semestrar med familjen har ju Emma, jag kan få tillbaka i princip alla bilder från Nice. Men det är ju NolleP-bilderna, alla bilder från våra roliga fester, alla filmer från våra roliga fester höhö! Fan också!

Det känns ju lagom surt det här. Nå väl, vad ska man göra åt det? Ingenting faktiskt. För det går inte att göra något åt det, för nu är det kört. Ingenting man kan göra något åt!

Bara att börja köa på nerladdning av alla serier jag måste ha med mig till Paris. Nu ska jag ju inte bo själv, men det kommer nog bli kvällar då man vill vara för sig själv. Hur nu det ska gå på 26 kvm?! Ja, dvs om vi får lägenheten.
Har inte hört något än, men hoppas väl att det ska ordna sig.

Så jaha, nu är det bara att köpa en ny. Tack snällaste mamma och pappa för att ni köper en ny åt mig. Tack Tack Tack!

Så på måndag blir det att lägga in en massa saker på den, hjälpa mamma och pappa att fixa deras och så där. Mina bilder! :(


Men ni tjejer har väl bilder från NolleP och många av festerna vi har haft? För i så fall tar jag gärna en del av det. Men det löser sig ju alltid.
Får kopiera de här från fejjan tills vidare, det är ju de enda bilderna jag har kvar.

Suck (en jävligt djup en)!!! Varför kan inte bara saker fungera och hur många back-up:er ska man behöva ha egentligen? It sucks!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0