100809

Det är alltså nu man tar på sig våtdräkten! Det verkligen öser ner regn här utanför mitt fönster och jag är glad att det inte gjorde det idag när vi var i Västerås och for omkring på diverse möbelvaruhus och andra ställen.
Mamma och pappa har köpt en ny hatthylla till ena hallen. Äntligen! Sen lite annat krafs, men det blir ju alltid mer.
Jag har fått en ny hårddisk, och även en USB-sticka på 4 gb, så jag kan spara ner bilderna på den när jag är i Paris och även när jag kommer till Fredrik sen.

Har precis pratat med honom på Skype. TACK alla ni nördiga internet och datakillar där ute i världen som skapar såna underbara verktyg så att man kan kommunicera med sin pojkvän på andra sidan jordklotet. Jag tror inte riktigt att jag skulle klara mig annars! Man blir ju lätt lite tårögd av att prata med honom, men bara av lycka! För han finns där, fortfarande, så nära men så långt bort! Jag fick höra hans röst, det var underbart!

Nu ska jag installera min hårddisk, sen ska jag skära upp lite vattenmelon och käka innan det blir film och nya True Blood-avsnittet!

Idag har jag mittbena igen och flätor runt huvudet.






[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0