100810

Jaha, andra inlägget för idag. Vet faktiskt inte riktigt varför jag skriver, för jag har egentligen ingenting att skriva om. Det händer inte så mycket när man går hemma hela dagarna och gör ingenting.
Kom hem från stan för en liten stund sedan. Hjälpte mamma att köpa nya gardiner, handlade på systemet (med mamma kändes det lite som när man var under 20), och sen handlade vi på ICA. Nu sitter jag och är döhungrig! Hoppas på att det blir mat snart, men kommer väl få vänta i säkert 1 timma till!!! JAG DÖR!
Potatis tar lång tid att koka, och jag har matlåda från i söndags. Så jag skulle egentligen kunna äta när som, men det finns två till som ska göra tusen saker innan de börjar med maten, och man vill ju inte äta själv.

Vilka bestyr jag har! I-landsproblem nr 1! Jösses, hur ska det här gå? Kallas det att bortskämd eller vad kallas det?

Imorgon börjar jag i alla fall dagen med att öppna NEK-böckerna och räkna några tal. Mamma och pappa jobbar så då får jag lite lugn och ro. Sen ska jag upp en vända till stugan och klippa gräset på order av chiefen dvs. pappa då! Men det blir en paus på eftermiddagen. Kommer inte kunna plugga efter fyra, för då är det full rulle här hemma igen. Det är det sämsta med att plugga hemma. Det är ett jävla liv hela tiden och jag får inte en lugn stund då det ska hjälpas till och göras det ena och det tredje. Men det är ju lugnt och skönt på dagtid och det är då jag har min high i plugglivet!

Nä, jag döööör snart av hunger! Tur att spisen är värsta raketen så blir nog maten klar snart!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0