100811 - god natt!

Nu ska jag knyta mig. Var ju uppe till halv två inatt och kollade klart på Borta med vinden. Jäklarns ni, den är faktiskt 3 h 52 min lång. Började 21:20, med en paus på ca 15 min för att äta glass. Förstå! No wonder det är intermission i såna här gamla filmer.
Det var längesen jag såg hela, och jag mindes typ ingenting mer än att Scarlett O'Hara och Rhett Butler är inte en av tidernas mest älskvärda par, utan ett av tidernas mest hatkärleksfulla par. Men ack så bra den är! En klassiker, från 1939, med klassiskt ekoljud, studioinspelade utomhusscener och Barbie-docksliknande skådespelerskor.




Men som sagt, nu är jag rätt slut. Gick ju upp tidigt imorse så jag skulle hinna plugga några timmar på förmiddagen. Blir ju samma imorgon, plugg plugg.

Avslutade kvällen med att kolla på Marley & me, en av mina top 5-filmer! Faktiskt. Gråter så mycket varje gång, och den är så bra! Det finns en person som vet hur och varför jag tycker den är så bra, och han befinner sig just nu i Singapore! :)





Hade ni också åska, blixtar och skyfall med kolsvart himmel? Här var det full cirkus! Hann dock inte knäppa några kort på himlen innan det började ösregna...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0