100812

Som ni vet har jag varit en sväng till Västerås med syster. Tanken var att hon skulle beställa en iPhone, men eftersom det är lite speciellt med denna telefon, så kan man inte göra det. Hon kommer få betala den kontant i så fall, vilket damen på Telias kundservice sa att hon inte behövde, utan att hon kunde köra på ändå. Nehepp, det kunde man visst inte! Så ingen iPhone 4 för syster idag, utan hon väntar till senare.

Apropå iPhone så kommer inte jag kunna använda min iPhone i Paris, då den inte går att låsa upp förräns den är 1 år. Typiskt! Detta gäller alltså bara iPhone. Förra gången jag var i Frankrike så kunde jag använda min telefon med ett franskt simkort, utan att den var upplåst. Typiskt Apple! Men kommer ha med den ändå, kan ju göra andra saker på den! :)

Sen hjälpte jag syster att installera hennes nyinköpta router. Detta var gjort i ett killevipp (hrm hrm) och nu har hon trådlöst. Sweet, då jag sneaker på hennes på min tele när jag är där. Kom på att jag faktiskt ska införskaffa mig en när jag kommer hem från Paris. Det är praktiskt och det minskar antalet kablar på golvet! :)

Apropå Paris så verkar det ha löst sig med lägenhet nu. YES!!! Jag vågar inte hoppas på någonting än, men den är reserverad för mig, Olivia och Ilaria, så jag hoppas ju att det kommer bli så. Den såg riktigt fräsh ut och ligger nära Saint Sulpice! Vilket ju passar mig perfekt... eller som en väldigt speciell person påpekade idag när vi Skype:ade: "Mm, men det passar ju inte dig, du gillar ju inte kyrkor och sånt där med historia och mysterier och sånt.. hahaha!"

Someone knows me too well I think! ;)

Nu ska jag kolla klart på Sense & Sensibility och sen blir det Sommar med Ernst. Säga vad man vill om barfotamannen, men bra och smarta idéer, det har han allt! :)



Idag blev det skjorta och linne från Gina tricot, samt jeansshorts från WESC och mina RayBan Wayfarer!
Till detta avslutade jag med mina vita Converse High top.


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0