100812

Jag pluggar för fullt faktiskt, men kände att jag behövde ta en paus. Himlen är väldigt svart och jag börjar fundera på om jag behöver skruva ur modemet och dra ur TV-antennen. Det är väldigt varmt ute, så förvånar mig inte om jag får sitta här inne och plugga medan åskan knallar utanför. Mysigt i så fall.

På eftermiddagen ska jag följa med Emma till Västerås, hon ska beställa en iPhone 4. Good god, önskar att det var till mig, men eftersom min telefon inte är ett år än, får jag gott hålla mig till nästa vår innan jag köper en ny iPhone..
Sad but true!
Men jag är nöjd med min, väldigt nöjd är jag! :)

Ska fortsätta plugga nu så det blir någon ordning på mitt liv!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0