100813

IT SUCKS!

Just nu är jag i not such a great state of mind! Börjar lätta lite på mitt egna lilla åskmoln och jag vet ju att någonting jätteroligt väntar ikväll, men det här har inte varit en bra start på dagen!

Först blir jag väckt ur en alldeles för underbar dröm. En sån man verkligen försöker hitta tillbaka till när man kämpar för att somna om. Men det gick inte, och det var synd. Hade behövt det! Allt jag har är mina drömmar nu, så det får man ju värdesätta på högre nivå än vanligt.


Annars har vi ju ingen lägenhet helt plötsligt, men tack för att jag har en sån bra kontakt på den där agenturen, som absolut inte har glömt oss utan letar förbrilt efter boende för oss. Så snälla! :)
Jag har mina tummar intryckta i händerna så hårt det går, nu ska det tusan lösa sig!

Nu ska jag plugga!

Ikväll får jag träffa min Helén! YAY!

[ida]

Kommentarer
Postat av: H

o JAG får träffa Ida för första gången på hundra hår, ska bli jättekul :) Puss. ...btw så är de anne på grönkulla på tv?!

2010-08-13 @ 10:58:54
Postat av: Leia ♥

Vad händer ikväll då?? :)

2010-08-13 @ 18:32:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 20:18:56
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0