100814

Gårdagen bjöd på väldiga trevligheter när vi tog ut Stina på en för tidig födelsedagsmiddag/överraskningsfest! Riktigt roligt men drack lite väl snabbt, så vinglade hemåt vid tolv. Haha, ja vinglade var nog rätt ord! Väl hemkommen satt jag på sängkanten i väntan på att badrummet skulle bli ledigt. Mamma och pappa hade nämligen inte gått och lagt sig.
Jag förklarade lite slöddrigt att jag var för trött och för full för att hänga med ut, enligt min egen åsikt. Haha, tur att de har varit såna snälla föräldrar och skjutsat och hämtat från krogen, så jag inte behövde skämmas.

Idag har jag väl mått som jag förtjänade, inte allt för dåligt. Har mest varit en seg dag, med vinbärsplockning i stugan. Dock plockade jag inte så mycket eftersom det var typ tusen getingar i buskarna, så mamma plockade på istället. Emma och jag gav upp! :)

Imorgon ska jag satsa på att göra några övningstentor till omtentan nästa lördag. Gjorde en igår och det gick faktiskt bra, men ringrostig är man ju.
Sen vet jag inte vad mer som händer. Fotboll på TV, Bajen krossar Assyriska så klart! :)

På måndag ska vi se Inception hela familjen. Den ska ju vara riktigt bra, och vad jag sett på trailers så är det nog en film i min smak.
Ska ladda upp lite bilder från gårdagen så ni får se. Men nu vankas det mammas burgare ute på altanen och vattenmelon till efterrätt! Smarrigt!

För övrigt saknar jag Fredrik, men snart åker jag iväg till Paris och sen säger det swoosch och så är jag nere i Singapore! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0