100815

Hej och hå. Vilken oproduktiv dag jag har haft. Väldigt bra har den varit, men ack så oproduktiv.
Vaknade vid halv tio, helt genomsvettig för att jag drömde en väldigt läskig dröm. Har drömt den förut, men den här gången var det en annan karl som stod utanför fönstret och kollade in med hotfull blick. Förra gången var det Bosse Ringholm och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det... Kanske har att göra med att jag inte kommer rösta på Socialdemokraterna så länge jag lever eller? Jag vet inte.

Jag har i alla fall gjort en marängtårta till familjen. Den blev så klart väldigt god, väldigt söt och väldigt fin!



Sen var Emma och jag uppe på vinden och letade efter våra Doc Martens! Vi hade det när vi gick typ på högstadiet/gymnasiet. Provade dem och de satt som en smäck. Dock är de marinblå, men det går ju det också. Eller hur?



Välanvända eller hur?! :)

Pappa rotade ju fram dem och sa med bestämd röst att de minsann skulle användas nu och inte bli ståendes någonstans. Nej nej, jag lovar. Ska använda dem till fullo nu när jag är hemma, sen får vi se om jag bara tar med mina MC-boots och converse. Packningen alltså, den ska bli rolig att tänka på! :)
Jag är väldigt bra på att packa när jag vet vad jag ska ha med mig, men jag har verkligen ingen aning! Det enda sug jag har är att köpa en massa nytt nytt nytt, men för vilka pengar då?!

Nej, nu ska jag försöka göra någonting vettigt av de resterande timmarna på detta dygn!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0