100816

Woop woop!

Ikväll ska vi se Inception på bio. Fick med hela familjen så det ska bli skoj. Vädret är fruktansvärt blåsigt, inga varma vindar är det heller så att vara ute är otänkbart.
Idag har jag en sån här några-dagar-före-tentan-dag, då man känner sig så ruggigt trött, orkeslös, inspirationslös, motivationslös! Usch och fy och blä för såna här dagar, eftersom man ju behöver plugga men mest bara stirrar på en uppgift och varken kan göra bu eller bä.



Var hos mormor och åt. Pannkaka, glass och blåbär. Mums! Sen blir det mat igen om några timmar, då vi ska käka innan bion. Top notch för mig. Kommer ju känna mig som en ballong. Det här med 5-7 rättersmiddag är nog ingenting för mig!

Vill bara att veckan ska vara över. Då har ännu en vecka passerat och jag är närmare Paris, närmare ett spännande liv i Frankrike, närmare konstiga människor som äter grodlår, närmare historiska vindslag, närmare mode, närmare jul och till slut närmare Singapore! :)

Det är ju ett jävla tjat om Singapore i den här bloggen, I know! Men hur kan jag inte ha min nedräkning liksom?! Vad skulle ni ha om ni satt kvar på ena sidan jorden och den ni är så otroligt kär i befinner sig på den andra sidan? Då skulle ni också skriva om det! Just det!

Nej, en sista tenta ska jag kämpa mig igenom innan jag ger upp för idag! Nästa vecka ska vi köpa nya trainers, så jag håller tummarna för att jag ska kunna ha ett par Reebok easytone. Good for the thighs and booty! That's right!


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0