100817 - desperation

Jag befinner mig i ett stadie av desperation! Har passerat mitt förtvivlande stadie och nu är det bara så att jag känner ren och skär desperation! Hur ska man lösa boendefrågan i Paris? Jag har panik, skyller på mig själv för att jag inte haft fixat tidigare, utan att jag nu kommer få bo ute i förorten och vara rädd på tåget hem, och har en massa ångest!

Dock stillade det sig lite av att både Karin och Fredrik lugnade mig med det vanliga: Det ordnar sig, även om det inte känns så nu. Men det kommer lösa sig!
Tack, det sitter fint att få höra kanske de mest vanliga orden. Jag har uttalat dem själv ganska många gånger i sommar, så jag känner väl att jag måste börja tro på dem också!

Just nu kanske det till och med blir studentboende, korridor. Men so what, jag behöver ett ställe att sova på! Gärna ett badrum och en liten dusch också.

Jag ska inte tappa hoppet, det dyker alltid upp någonting.

Jag har tre dagar kvar att plugga på eftersom jag inte åker till Linkan förrän sent på fredag eftermiddag. Ska bli roligt att få träffa de personer som är kvar där. Inga tårar när vinet har intagits, okej! Inga sentimentala konversationer! :)

Nej, jag ska försöka tänka positiva tankar idag, det är ju trots allt en riktigt bra dag idag!

Tack till alla ni som kommenterar min blogg och som inte är några jag faktiskt känner! Det är jätteroligt att se att fler folk läser bloggen och inte bara ens vänner! :) Fortsätt gärna med det, och väl i Paris lovar jag mer bilder, mer videobloggar och fler uppdateringar! :)


[ida]

Kommentarer
Postat av: Emeli

Ja, det kommer ordna sig på bästa sätt!! :) Ta vad du får nu, och när du väl är i Paris så är det mycket lättare att få tag på något. Jag håller tummarna för dig!! :) kram

2010-08-18 @ 08:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0