100817

Idag är det vår dag! :)



Tu me manque mon amour!

Jag längtar väldigt mycket efter att få åka till Paris. Ska bli så spännande! Men längtar ju även efter att få åka till Singapore, har ju aldrig varit så långt borta själv. Att flyga själv inom Europa är okej, det är liksom inga konstigheter eftersom det inte tar så många timmar. Men att flyga så långt bort, själv, i väntan på någonting alldeles underbart, kommer få mig lite spattig veckorna innan! :) (räkna med det tjejer)

Nu ska jag sätta igång med plugget!

Vill att veckan ska vara över! Tror jag börjar bli förkyld!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 12:40:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0