100818

Jaha, då är det kväll igen. Sitter och funderar på om jag faktiskt ska ta och lägga mig och läsa. Känner att mitt huvud skulle må bra av det. Jag har lite ont faktiskt. Tryckande, precis som det brukar vara när det antingen ligger åska i luften, eller när man stressar runt och har fått för lite sömn.

Håller på och mailar fram och tillbaka med hyresvärdar. Det verkar som att jag har fått två napp än så länge, men man behöver ju ställa några nödvändiga frågor, samt verkligen diskutera med sina blivande roomies över vilken vi ska välja. Oturligt nog så befinner sig den ena hyresvärden i London, då hans son har varit med om en fruktansvärd olycka. Varför skriver man så i ett mail? Bra ändå, så slipper jag undra. Han var ju ärlig. Jag väljer att tro på att han är ärlig!

Nu är det två dagar kvar, av hästplugg. Två dagar kvar att pinas i nationalekonomins grepp innan jag får släppa det för den här terminen. Jo, tro mig. Med min tur så kommer jag nog få skriva den när jag kommer hem igen. Tusan också! Inga negativa tankar! Ni får överrösa mig med positiva tankar här, annars kommer det gå dåligt! :)

Tror jag faktiskt ska knyta mig nu, lägga mig och läsa Jane Austen, eller titta på Mansfield Park, också Jane Austen.

Förresten, gå in på spotify och lyssna på Sarah Dawn Finers låt Kärleksvisan. Helt fantastisk låt! Jag blir alldeles rörd och ska lära mig den på piano och gitarr.

God natt!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0