100818

Jag vill åka nu! Sitter och kollar ut genom köksfönstret och tänker på hur det kommer bli i höst. Bra gjort när man egentligen ska fokusera på NEK-en. Men jag gör en ny fusklapp samtidigt som jag räknar ut lite olika uppgifter, så det blir ju att slå två flugor i en smäll so to speak! :)

Bara onsdag idag. Typiskt. Även om jag hade varit lite smått ofokuserad om det hade varit fredag. Nu är det hårdkörning fram till fredag kl 16 då jag tar snabba bilen och susar ner till Linkeboa där Lina väntar med sovplats i hennes nya lya. Dock på luftis men vad gör det?! Hoppas på en mer bekväm sovplats natten till söndag.

Idag ska jag ner till mormor och äta igen. Mammas kusin är här och hälsar på, hon är nästan som en extramoster till oss, eftersom vi sågs så mycket när vi var mindre. Det var längesen, så ska bli roligt. Sen ska jag förbi apoteket för att hämta ut lite saker. Gud, önskar man bodde i Västmanland, särskilt när det kommer till att hämta ut p-piller. Det är svindyrt i Östergötland, och jag får ju betala det priset när jag hämtar ut här hemma i Kolsva. Minns när jag bodde hemma, 100 kr på ett år.. Ta det gånger 8 så får ni vad jag betalar nu, sen jag skrev mig i Linköping. Hjälp mig! Tack för att jag har så snälla föräldrar! De är fan bäst! :)

Men nödvändigt är det i alla fall att ha dem!

Nu ska jag fortsätta!



Man är så snygg när man bara pluggar! Här i Flins-tröjan och SOF Funkis-tische vid köksbordet! Hallelujah för nästa vecka då jag inte behöver se ut som att jag är sjuk! :P

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0