100819

Det närmar sig, det jag så länge har önskat. Eller sen i söndags åtminstone! Snart är veckan över, jag susar ner till kära Linköping imorgon kväll, sover över hos Lina, skriver tenta, äter Linas mammas köttfärssås (tackar så mycket) och bär sedan lådor till förbannelse! :) Jag är ju en van bärare efter den här sommaren, så visst, det är klart jag hjälper Lina att flytta!
Sen på kvällen hoppas jag på vin, eller någon annan form av alkohol, och sedan trevligt umgänge med eventuella inslag av dans.

Nå väl. Det är helgens bravader. Ska ta mig igenom eftermiddagen. Har fått psykbryt på en uppgift som jag verkligen inte förstår, inte genom att kolla facit heller, så nu ger jag upp på den och håller tummarna för att jag ska förstå den om det dyker upp en liknande.

Nu ska jag försöka fortsätta här. Nu är jag på G med en ny tenta, och har helt plötsligt fått världens bästa känsla inombords! Kan det vara så??? Berättar mer sen!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Emeli

Lycka till på tentan!!! Kommer gå skitbra, du fixar det denna gången!! Kramkram

2010-08-19 @ 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0