100820

Jag har haft lyckan att lära känna personer som har förändrat mitt liv. Personer som jag förhoppningsvis kommer hålla kontakten med långt fram i tiden. Personer som alltid finns där, som man verkligen trivs med. Ni är grymma tjejer och jag kan inte ens börja tänka på hur mycket jag kommer sakna er i höst! Tufft, men ack så roligt vi ska det vår sista termin tillsammans!

Har precis duschat och klätt på mig. Pallade inte mer plugg för idag, så nu får det bära eller brista. Har pluggat i en och en halv vecka, så det känns som nog. Varit duktig och tagit mig upp vid åtta varje morgon är också fruktansvärt bra, måste jag säga. Nu är jag väldigt trött, kommer förmodligen vara ännu tröttare på söndag men då får jag ändå sova ut ordentligen sen när jag kommer hem.

Medan Fredrik åker till Tioman i Malaysia i helgen, så åker jag till Linkeboa istället vid fyra halv fem. Vilka kontraster alltså. Men jag ska inte säga något, skulle också passa på när man ändå var där nere!
Ska spela hög musik i bilen och äta gott och blandat! Har varit sugen på det i över en vecka nu, men har jag köpt något? Nej, jag stillade mitt begär och har druckit mängder med vatten istället. Substitut? Nja!
Jag hade ju gått ner hela 2 hekto sen i slutet av juni, hallelujah. Hahaha, fan så lite. Men med tanke på att jag inte har gjort någonting så är det väl bra att jag har gått ner något alls. Tänk om det hade varit jag istället för pappa som skulle gått ner 8 kg, då ni.

Nej om man skulle ta och packa lite kläder och någon slags luftmadrass innan mamma och pappa kommer hem. Sen blir det tacos och så innan jag åker.

Ha en trevlig helg, det kommer jag ha! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0