100825

Kan börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, men var borta i helgen som ni alla vet och sen har resten av dagarna flytit på med annat.

Har fått godkänt från CSN så nu ska jag bara lämna studieförsäkran och så något annat som de behövde för vårterminen.. Jag vet inte, men det var bara att skriva på och skicka in verkar det som. Hur som helst, viktigast var att jag fick godkänt för hösten, så 68 584 kr kommer in på kontot, tack så mycket!
Sen får vi ju stipendie från skolan, vilket iofs kommer slungas in på sparkontot Singapore så fort det kommer in. Kommer inte ta av det om jag inte behöver.

Ska inte leva utöver min budget. Märker att jag har nog gjort det en del när jag var hemma i Linkeboa i våras. Det blir lätt så ibland. Men nu ska jag vara ekonomisk, spara så mycket jag kan! Vi får se hur det går, men mat kommer jag ju inte lägga mest pengar på, bara det nödvändiga! :)

Usch, mitt hjärta har slagit stress-slag hela kvällen, det gör jätteont! Jag måste lägga mig plant. Det här är inte bra!

Ni får lite bilder från helgen åtminstone! :)

[ida]











Jag har även en härlig film! Den kan ni också få se, min så kallade hoppfilm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0