100826 - bra mage!

Nervositeten har släppt, allting har släppt och efter många tårar, hopplös känsla inombords så kommer nu jag och Ilaria att dela lägenhet. Yes, det blir jag och la figlia italiana som ska koka ihop i en liten lägenhet på 30 kvm i centrala Paris. Centrala Paris, jag vill bara säga det! Inte utanför, inte lite mindre centrala, utan centrala Paris!

Jag är henne evigt tacksam för att hon ville göra på det här viset och nu väntar vi på att berätta för Olivia att det har blivit så här och that's that! Känns ju så klart taskigt, men man ser ju till sig själv närmast. Sen tror jag att vi två är mest lika, vilket innebär att vi nog skulle ha kommit bäst överrens. Sen är det aldrig bra med 3. Three's a crowd!

Anyway!

Kommer nog inte åka förrän 20 september nu, eftersom Ilaria inte kommer ner förrän 24 så kan jag lika gärna vänta till dess! Jag har ju inte jobbat i sommar, så har inga pengar att hålla mig med ändå, så det är lika bra att vänta tills dess.

Imorgon blir det mer att stå i och jag ska även iväg och köpa nya löparskor!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0