100826

Har ont i magen. Nervös-ont-i-magen ni vet! Så där som man kan få ibland när man inte riktigt har kontroll över situationen, eller man väntar på ett besked, eller väntar på en person som man inte sett på länge.. Vad som helst som ni kan tänka er gör er lite nervösa.

Detta är dock inte en ond nervositet, utan en bra nervositet. Vill bara klargöra det! Ni kommer förhoppningsvis kunna läsa senare att det är lugnt och att jag inte har ont i magen längre. Förhoppningsvis!

Jag har nu lämnat studieförsäkran. Pengarna planeras betalas ut när? Jag har ingen aning, men det brukar vara när man blir registrerad, fast jag hoppas att det blir tidigare eftersom jag har noll kronor och kommer i så fall få låna av mamma och pappa fram tills de kommer in på kontot. Tusan.

Nu kanske jag inte åker ner nästa vecka. Det visar sig. Eventuellt att jag åker ner veckan efter. Men ingenting är säkert än, vi får se. Mina roomies åker inte ner förrän senare, men tänkte ju att jag skulle få lite tid där nere, chilla lite med fransmännen. Kommer i och för sig säkert bli jättetrist att knalla runt själv överallt, men då kommer jag säkert kunna ordna med en massa saker. Sen att jag hade planer på att åka till Euro Disney får jag nog slå ur hågen eftersom jag inte har några pistoler på kontot. Men men, det står ju kvar flera år till.
Jag klarar mig nog! :)

Nu ska jag slå på en film. Riktigt ruggigt väder ute så en film passar riktigt bra idag! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0