100827

Skulle ju boka flygbiljett idag, men får väl diskutera med pappa om pengarna. 20 september lyfter planet från Arlanda airport och jag sitter på. 2 timmar och 35 minuter senare landar det på Charles De Gaulle och jag kliver av med en gigantisk resväska och en väntande lägenhet. Förhoppningsvis kanske jag kan få Olivia att möta upp mig när jag ska hämta ut nycklar och så, om jag känner mig lite smårädd! :) Förmodligen inte, det här är inte rumba... som Tony Irving skulle ha sagt!

Nå väl!

Har varit upp till Skinnskatteberg och köpt mig ett par nya träningsskor. Eller farmor har köpt ett par nya träningsskor till mig. Det var bra, ska ut och testa dem någon dag nästa vecka eller förmodligen redan på söndag. Beror på hur jag mår efter morgondagens festligheter. Dock blir inte hela skaran samlade av olika anledningar, men jag och Malin håller uppe fanan för de fyras gäng, då Stina är the hostess herself och måste mingla med alla.

Gud så jag längtar! Det kommer gå så segt dessa tre veckor. Bara för att sommaren rusade förbi som en virvelvind så kommer just dessa tre veckor gå jättesaaaaaktaaaa! Jag kommer bara gå och fundera en massa. Packning, hur kommer det bli? Kommer jag vara helt nollställd på föreläsningarna? Kommer jag fixa poängen för terminen? Allt sånt. Iofs har jag inte ens en tillstymelse till oro för kurserna, sånt löser sig liksom. Jag har fått uppfattningen att andra personer är mer oroliga för min situation än jag är.. Det är ju snällt! :)

Men familjen har också blivit lättade nu när allting är okej med boende, CSN, m.m. De har också funderat över var jag ska bo, hur det ska bli. Självklart!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten.

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0