100829

Jaha, idag är man så där lagom seg i kroppen som man bara blir efter en kväll i alkoholens tecken. Men jag är faktiskt inte bakis. Bara trött!
Lite småirriterad fortfarande eftersom det var någon som ringde tre (!) gånger kl 05:20 med Dolt Nummer till mig imorse. Vem gör det? Jag blev lite småirriterad och till slut stängde jag av ljudet. Minns inte hur man gör när man vill avböja samtalet eller skicka upptaget-ton på min iPhone, men jag vet hur man stänger av ljudet. Sovit i typ två timmar då, hur kul var det?

Sen vaknade jag igen vid halv sju och hade jättekonstiga drömmar och funderingar. Varför vet jag inte och om vad vet jag inte heller... Men sen halvsov jag fram till kl tio då jag klev upp.
Sen dess har jag legat och degat i sängen, pratat med Stina i telefon i typ en timma och nu väntar jag på maten som inte är klar förrän om typ en timma minst. Men gott blir det! Mamma är en hejare på att laga mat. Hoppas jag blir det när jag blir mamma en gång i tiden. Det är roligt när man har energin, och jag ska försöka hitta energin till att göra kalorisnåla portioner med mat i höst. Samt motionera mycket.. hur nu det ska gå då jag kommer ha en metro precis bakom axeln vart jag än går! :)

Men jag ska försöka!

Ikväll ska jag boka flygbiljett. Imorgon ska jag berätta för farmor och mormor om att allting är klart. Känns ju som att de har tjatat och undrat tillräckligt, men vill ändå hålla dem lite på halster. Ska ner till mormor och äta mat imorgon, sen blir det Västerås imorgon eftermiddag med Emma. Kul!

Nej, ska försöka se om min pojkvän vill skype:a med mig eller hur vi ska göra.

Tur att vi köpte chips och dipp i fredags! Det ska jag ta senare!

Nu ska jag sno sportbladet från pappa och läsa om Zlatans transfer till AC Milan.

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0