100830 - i soffan

Har däckat ner mig i soffan. Fick med mig en ny mascara hem från Västerås, men såg tusen miljoner fina saker. Dock ska ju jag flytta till modets huvudstad om tre veckor, vilket mamma ofta påminner mig om, så jag måste försöka tygla mig. Det kommer ju finnas tusen miljoner fina saker där nere, så jag är inte orolig. Dock är jag ju fortfarande sugen på de där MC-bootsen från H&M. De håller ju en bra prisnivå, och ser ju ut som alla andra. Såg ett par från Eurosko för 1195 som såg EXAKT likadana ut, så jag tror att jag nöjer mig med H&M:s i så fall. Om jag köper dem... eller om jag väntar! Åh, tusan så svårt!

Nu är hela familjen samlad. Vi kollar på fotbollskväll, eftersom det kommer vara ett inslag om Emir Bajrami, Köpingskille som nått proffsnivå. Riktigt skoj, han är ju väldigt trevlig!

Nu börjar det, så jag ska försöka kika lite. Vi hörs senare! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0