100831

Sista augusti! Tiden bara rinner iväg. Detta innebär att jag har 20 dagar kvar i Sverige, 20 dagar på mig att göra typ ingenting. 20 dagar på mig att fundera över hur mycket jag ska packa. 20 dagar på mig att fundera ut över vad jag ska läsa för kurser. 20 dagar på mig att inviga mina nya löparpjucks som jag visade för er häromdagen!

Jag lovade Lina att lägga upp receptet på mina muffins. Det tänkte jag göra på ett lite roliga sätt än bara skriva det rakt upp och ner. Sen är ju en utmaning lite roligare!

Först får ni se hur jag såg ut igår när jag åkte till Västerås.



T-shirt Top Shop London
Sjal kent.nu
Jacka H&M förra året
Tights H&M
Skor Doc Martens, köpta i typ 8:an, alltså 1998 (som jag efteråt smärtsamt blev påmind om varför jag slutade använda; skavsår)
Ray-Ban Wayfarers (favvisar)




Enjoy!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0