Thank you CSN!

CSN har redan betalat in pengarna. Jag säger tackåtack till dem och kunde därför, utan att behöva låna av mor och far, betala in första betalningen på lägenheten i Paris. Hooraay!
Nu väntar jag bara på att få boka flygbiljett, vilket jag tänkte göra imorgon när jag ser att allting är draget till den parisianska banken. När flygbiljetten är bokad, då kommer jag få fjärilar i magen. Shit, jag åker snart. Mamma påminde mig om att jag minsann inte har så lång tid kvar. Det är helgen nu, sen är det nästa helg och sen är det bara att packa och förbereda sig. Jävlar!

Idag har hela familjen varit uppe på Vargheden, som är Kolsvas högsta punkt och även platsen för byns fotbollsplan/fotbollslag och det finns en massa bra elljusspår där man har märkt av några mil i sin ungdom. Både i skogen och på planen kan jag säga. Emma och pappa gick med stavar runt, de tokstollarna ska ju ge sig på Öppet spår igen nästa år, så då är vi med. Jag gick först lite med mamma och Sixten, men sen pallade jag inte mer och drog iväg med hurt i benen. Dock började halsen bränna efter bara ett par 100 meter, men fokus hjälpte och jag kom fram i mål med blodsmak i munnen och ett sjuhelvetes håll i sidan. Men det kändes så bra! Hade dock inte mina nya skor, ville ju inte skita ner dem direkt! De får nog vänta till jag åker ner.

Hade dock ingen kamera med mig, men jag kan ta med den någon annan dag, så kan ni få se lite hur det ser ut där jag spenderar mina somrar.

Har inte fått prata med min pojkvän idag, vilket känns lite segt! Men han har quiz imorgon och har pluggat på så duktigt, så nu ska jag hålla tummarna allt jag kan, trots att jag förmodligen sover när han sitter ner och gör det. Men jag gör mitt bästa!
Det är ett halvår kvar innan jag får kramas med honom, vilket just nu känns helruttet, men det kommer bara susa förbi, det har han lovat mig! :)

Nej, nu ska jag kolla klart på The Tudors och sen chilla lite framför Time Out. Kanske kan få mamma och pappa att trycka några avsnitt av Solsidan ikväll, vore toppen!

God natt på er!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0