101204 - halv åtta!

I love the feeling of a runny nose! Hell yeah!

Eller inte! Jag är sååå trött på det här. Nu är jag förkyld igen! Det var ingenting jag ville vara med om. Nehej, men vad vaknar man med imorse, och nu är den ena näsborren tjock tjock tjock. Jag har blåsor på tungan, förkylningsblåsor. I knew it, jag kände det på mig! Rutin!!! Fan, jag har ingen tid att känna mig så här. Men jag får helt enkelt bara power through och kämpa på!

Jag ska ta kväll nu, klockan har slagit 19:35 och jag ska sätta på mitt första avsnitt av Grey's Anatomy för dagen. Det har gått bra idag, jag är väldigt nöjd med vad jag har presterat! En flaska vatten och en kopp te ska också hämtas innan chokladen bryts upp och jag får koppla av!

Peace out, hörs imorn!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0