101204

Vilken underbar morgon att vakna till! Kommer ner och kikar ut, det snöar som tokigt ute! Då blir man genast på bra humör, trots relaps på förkylningsfronten och en massa plugg!
Har tagit en liten paus nu, håller på att göra klart min muntliga pres till måndag förmiddag. Jag måste ha material för ungefär 15 min, men det kommer inte bli så svårt eftersom jag har två passager att deala med.

Ska snart fortsätta, men seriöst. Lyssnar på Rihanna nu, hon är så sjukt bra! Alltså, det har jag vetat sen Pon de Replay, men hon blir ju bara bättre och bättre med åren! Blir min pepp-musik för dagen! Lite julmusik kanske jag kan klämma in där också! :)

Här får ni årets helt klart bästa låt och årets coolaste video!
(Eminem är het i den här videon, vilket jag aldrig tyckt om honom förut)



Tillbaka till 19th century Mississippi och Huckleberry Finn!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0