101206

Fy faaaan! Jag är helt förstörd, och inte blev det en bra oral heller! Jag är så besviken, även fast hon sa att den var bra om än lite oorganiserad! Tusan, kunde ha gjort så mycket bättre ifrån mig, men mitt huvud snurrade och jag kunde knappt prata eftersom jag inte kunde andas. Så nej, jag är inte nöjd! Jag längtar hem! Jag längtar alltid hem vid den här tiden av året, även om jag vore i Linköping! Nära jul = hemlängtan! MAMMA O PAPPA!!!

Men det är gjort och jag har skrivit klart och ska gå och skriva ut min uppsats till imorgon! Sen ska jag bege mig iväg till Clignancourt och sitta på en föreläsning i 2 timmar och dö lite! Tur att jag har Matthew där som kan hålla mitt sjuka jag sällskap! Usch usch. Ikväll blir det inget plugg, är hemma kl 6. Imorgon är det 9:30 pigg och glad på föreläsning igen. Sen är det plugg på eftermiddagen, mycket plugg.

En lycka i mörkret är ju i alla fall att jag kommer avsluta (definitivt) 5 av 7 kurser innan jul! Kan jag få ett hurra?! HURRA! Anledningen till att jag inte klarar av alla 7 är för att de resterande 2 är de kurser jag måste göra tenta i. Om inga överraskningar kommer upp så här som en julklapp från djävulen! Men som det ser ut nu, så är allting mest rött och ljust.
Äntligen har den här veckan satt igång och på fredag har vi julmiddag och sen utgång. Som sista innan jul och kanske är det så att man inte kommer ses så mycket efter jul. Vissa är ju bara här två veckor, medan jag (som det ser ut nu) får stanna till slutet av januari! Tur att jag har Dyann och Claire och mina irländskor! Söndag är dock viktigaste dagen på den här veckan, och alla vet ni varför, och jag kommer fortsätta nämna det!
EMMAPEMMASVISKONFEMMA!!! wihoo!

Oh well, ska skriva klart min conclusion, som alltid är det svåraste, och sen bege mig till världens ändå = Clignancourt! Julmusik i öronen gör resan så mycket bättre dock!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0