101207

Oj oj! Snoret rinner, huvudet är tungt och här sitter jag och samlar krafter för att skriva lite till om Bush och hans presidential adress! Den äldre Bush, men det ska inte vara osagt att han var en dåre han också!
Tvättmaskinen spinner på där nere med diverse jeans samt pyjamasar. Jag åker hem om 1 ½ vecka, så det känns bra att få lite saker tvättat nu, och när jag kommer hem blir de uppdragna och inslungade i tvättmaskinen igen! Det vet jag ju redan nu! :D
Men det är bra, tror mammas tvättmaskin är lite skonsammare mot kläderna än vår.

Igår kväll klickade jag hem en väldigt mysig klänning / lång tröja med polokrage från Rut m.fl. Även en mössa därifrån fick det bli! Eftersom min snälla syster fanns till hands via msn, så fick jag låna hennes konto för att slippa krångla med adressändring och sådant! Så de lär väl anlända till henne i slutet av veckan. Annars nästa vecka, och då ska jag gå runt och vara alldeles mysig under julen! För mysig är bara förnamnet på tröjan! :)


Idag hade jag en fiskbensfläta!

I år blir det jul hos Mormor & Morfar! Första julen i nya lägenheten, konstigt att inte komma in i gamla hallen och känna julmatsdoften! Men det blir bra det, för morfars skull! Allt är för morfars skull! Världens bästa morfar som fyller år på fredag! 10 december, då blir Morfar Erik.. 88 år! Jäklar anåda! Jag hoppas att jag blir så gammal, men med min tur så kommer jag väl kolapsa av för mycket snor i näsan! Dödsorsak: Förkylning! Men vadå?! Folk har ju dött av hicka liksom..


Jag producerar mer snor än någon annan människa i hela världen tror jag!!!

Nej ni, jag måste nog försöka göra någon slags mat jag, för att återfå lite energi! Det snöar ute, men lägger sig som ett plask på gatan. Plasksnö! +1 grad var det.
Imorgon är det onsdag, jag har 1 föreläsning och sedan ska jag julshoppa med Kelsie! Julklapp till EmmaPemma eftersom jag inte kan köpa det när hon kommer förstår ni! Nästa vecka kommer bli swell! :)
Förresten, min pojkvän lever och mår bra! Det verkar vara roligt på Filippinerna! Jag saknar honom!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0