101208

Rättelse! Jag är lite dagvild och så där, och vill därför rätta gårdagens påstående! Morfar fyller alltså 88 år imorgon den 9 december! Grattis morfar, även om du nu inte kommer läsa det här!

Jag ska snart sova, men har en orolig känsla i magen som jag inte kan sätta fingret på. Det är inför morgondagens TD i Philo Politique. Men det löser sig när jag kommer dit! Jag får berätta imorgon och allt som allt så är det tentan i januari som är det jag måste göra för att få godkänt i hela kursen! Den rättas av huvudläraren, alltså han som håller i föreläsningarna! Yupp, nej men vi får se.. Jag kan säga så här: Jag är inte nervös över om jag kommer fixa tentan eller inte, även om språket har sina brister från mitt håll, men på ett plan kan jag nu ångra mig över att jag inte valde till en extra kurs på den engelska institutionen istället. Jag har ju redan två engelska kurser som fyller upp mitt behov av stats-poäng! Men men, det är 3 gånger kvar efter imorgon, bara att bita ihop och köra på!

Nu ska jag sova, eller försöka i alla fall. Det är ett jävla liv på nedervåningen som vanligt!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0