101209

Grattis Morfar 88 år!


En gång i tiden skulle jag gifta mig med den här killen - Taylor Hanson. Mmmbop himself! Jag var sååå kär i honom, mina väggar i mitt rum hemma i Kolsva var täckta med affischer på Hanson, på Taylor. Jag har små idolkort, jag gjorde ett album där jag klistrade in låttexter, tidningsurklipp och annat Hanson-relaterat! Bilden ovanför hade jag minsann bredvid sängen, och vet ni vad?! Alla affischer finns kvar i en mapp! Jag spelade även in från VoxPop och andra musikprogram. Allt som hade Hanson med, där satt jag med fingret på Rec-knappen och VHS:en började spela in! Jag ska så kolla på allt detta när jag kommer hem över jul! Givet! Tonårskärlek när den är som bäst, helt underbar och fantasifull!



Seriöst! Dream hunk! Jag kan glatt erkänna att han nog slår alla mina tidigare påstådda crusher. Taylor Hanson kommer alltid vara nr. 1! Oj oj, vuxenkärlek hallå! Jag är 25, jag är tillåten att känna likadant för honom som jag gjorde för 10 år sedan! Plus att människan är sjukt talangfull! Musiker, fotograf, 4-barnsfar, jag menar.. resan tar aldrig slut och min crush dör nog aldrig ut!

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats! Tiden tickar iväg och jag vill gärna bli klar snart! Men det är svårt att skriva om hur Huckleberry Finns identitet förändras genom boken. Jag tycker han är samma snorunge genom hela liksom! Nej just det, snorungen det är ju jag ju haha!

Torsdag över, imorgon blir det muntlig presentation nr 2! Den här gången mår jag bra!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0