101210

För er som inte har hunnit läsa gårdagens inlägg, ber jag er göra det först, innan ni ens kikar här! Inte kika, kika inte sa jag!!!

För er som faktiskt läser min blogg varje dag, så kan jag säga att jag har verkligen en crush på Taylor Hanson! Men mitt hjärta är redan taget, av världens bästa person som håller hårt i det och ser till att det inte går sönder! Det är han som har lagat det, varför skulle han då förstöra det kan man tänka!
Hur jag än kan ligga och drömma om min substitutman Taylor, så kommer det bara finnas en numero uno för mig! Det vet alla!


Min number 1!!!

Helgen jag har väntat på så länge är äntligen här! Wiiihooo! På söndag beger jag mig ut till Charles De Gaulle för att plocka upp Emma! JA! JA! JA!
Vi ska ha jätteroligt och mysigt. Trots mina lektioner, så ska vi ha jätteroligt och mysigt! JA! JA! JA! Plus att efter dessa två veckor, förtjänar jag ett skönt och kallt jullov! :)

Nu ska jag snart bege mig till skolan. Det är min oral som står på schemat, sen är det film för resten! Efter det beger jag mig till Kelsie för lite mat, fest, utgång (?) och övernattning! I helgen blir det mycket plugg. Imorgon ska jag plugga som en tok, så kanske jag inte behöver göra så mycket på söndag innan jag måste hämta upp Emma! Skönt i så fall!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0