101212

Jaaa, vilken underbar dag vi har idag! :) Emma dyker upp om några timmar, jag har mailat in min uppsats inför imorgon, och ska snart byta om för att sedan samla lite fakta inför min oral imorgon eftermiddag! Sen blir det att ta pendeln ut till Charles Du Gaulle för att hämta upp henne!

Förresten! Sociala medier äter upp mig och jag faller ju lätt för sånt. Även om det tog mig ett bra tag innan jag dök för just det här... håll i er! Jag har skaffat Twitter! Wiihoo! :) Det är i och för sig ganska roligt och jag kommer kunna twittra från min iPhone när jag kommer tillbaka till Sverige. Det blir ju som en blogg, fast väldigt mini! Det kommer dock twittras på engelska, eftersom jag har många vänner som inte kommer förstå det annars. Hoppas ni kan ha överseende med detta, plus att jag vet att ni är skitbra på engelska hela bunten! Skaffa Twitter ni också!

Ni hittar mig på http://twitter.com/idasofiaa

Nu ska jag ta något litet att äta. Vaknade och började skriva essay det första jag gjorde, så har inte ens käkat frulle än. Produktivt, eller hur! :)

Men nu är kl halv två, om 2 timmar måste jag bege mig, så jag inte kommer för sent!

Bloggar senare, annars kan ni ju kolla in Twitter, det kommer nog ganska många uppdateringar där! Det är ju där man ska uppdatera om sitt liv på 140 tecken, inte på Facebook som somliga gör... Damerna från Linköping vet nog vem jag menar haha!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0