101214

Igår var det Lucia! Vi märkte inte av firandet någonting! Kanske om vi verkligen hade velat hitta ett Lucia-tåg så hade det nog gått, men jag kände väl inte att det var det viktigaste för gårdagen!

Jag ber även om ursäkt för lack of blogging sen i söndags. Det har varit mycket och igår hade jag skola i princip hela dagen samt att Emma kom ju i söndags och allting är tiptop! Idag har vi gått på stan i princip hela dagen, kom hem 20:30. Så himla härlig dag, väldigt kallt men solen sken och allting var bara som det ska vara när man går på stan med syster! :)

Imorgon bitti har jag skola igen, men slutar ju kl 12, så det är perfa! Imorgon blir det inhandling av diverse dyra men väldigt fina saker som jag har spanat på och sedan blir det mys imorgon kväll med Bonde Söker Fru! Det är ju sista valet, det får man ju inte missa! Ni som ser det, känner inte ni ganska mycket sympati för Thomas? Jag började gråta under avsnittet 8 dec, för han grät och var ledsen och kände sig lite dum... Stackars Thomas!

Nu ska jag fortsätta göra klart min analys av dikten Wodwo av Ted Hughes till torsdag och min sista skoldag för det här året! Ja Ja Ja! :) Så jävla underbart!

Skaffa Twitter och följ mig! Det är kulkul! :)

[ida]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0