100201

Jaha, inne i februari nu. Januari har bara svischat förbi med tentor, och annat roligt. Tenta igen nu på lördag. Jinxar inget, men pluggar förbrilt!

I lördags var jag, Lina och Emeli på NH. Det var I-cabarén och full rulle på eftersläppet. Vi hade jätteroligt och jag hade faktiskt inte så ont i fötterna när vi cyklade hemåt. Nog för att jag då hade bytt till mina Sheperds, men innan dess så dansades det friskt i high heels!

Igår låg jag och Fredrik bakis, avnjöt några avsnitt av The Vampire Diaries, som jag måste säga tilltalar mig otroligt, men samtidigt tror jag att både jag och Fredrik har sett lite för många såna här typer av serier, eftersom vi precis visste vad som skulle ske.. eller vi förutspådde det! Men bra är det!

Idag har jag pluggat i skolan, och haft min första föreläsning i FN-kursen. Några man kände igen, vilket underlättar framtida eventuella grupparbeten.
Men det kommer vara roligt, och lärorikt då man förnyar och förbättrar den kunskap man redan har.

Nu håller jag på att vänta på tvätten. Den sitter i torkskåpet just nu. Börjar bli riktigt hungrig, ska laga mat snart. Lägga matlåda till mig och Fredrik. Helt galet, det är bara då vi ska äta tillsammans som jag är kreativ. Annars blir det lätt spaghetti och ketchup, iofs en helt klart underskattat maträtt!

Nej dags att fixa lite!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0