100209

Åh dagen har vart produktiv trots min yrsel som slog mig som en blixt från klar himmel typ tio min efter jag klivit upp! Inte roligt, den sitter fortfarande i. Efter lite mat i magen kommer det kanske ge sig.

Har i alla fall diskat, ska snart dammsuga och sen slänga mig i soffan och fortsätta läsa. Såg att föreläsningen vi har imorgon förmiddag är flyttad till torsdag. Det ger mig en förmiddag att läsa igen lite som jag inte hunnit med!

Fick mina böcker till FN-kursen igår. De var så himla fina, jag blev jätteglad. Fredrik å andra sidan påpekade hur köttiga de såg ut. Jag kan knappt vänta att hoppa in i dem och börja läsa! Är en riktigt rolig kurs, kanske för att jag redan kan så mycket i förväg. Ska fanimej rocka tentan 29 mars!

Nej, dags att ta tag i dammsugaren! Sen måste jag nog fixa lite krubb.
Ikväll blir det överraskning till älskling, hoppas han kommer tycka om det! Söndagens planer är i alla fall kartlagda! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0