100210

En lång dag börjar gå mot sitt slut. Dock är vädret en pain in the ass, varför ska det snöa?! Har det inte kommit nog än?! Det här får faktiskt ta och sluta nu!

Idag har jag pluggat i skolan på förmiddagen. Att läsa i Metodpraktikan gick faktiskt bra, trots att jag inte satsade på att försöka hinna klart de 100 sidor vi hade. Men det tar jag igen imorgon eftermiddag. Det är så roligt att läsa igen, att förstå mer än hälften och att det man läser faktiskt är intressant! Så jag är inte den som klagar!

Imorgon har vi föreläsning hela dagen, sen ska jag cykla hem och gräva ner mig i någon av alla böcker jag har liggandes på Fredriks soffbord. Har inte fått hem dem till mig än!

Nu kom Fredrik hem, ska väl laga lite mat nu!

Måste verkligen bli bättre på att ladda upp bilder! Lovar att bättra mig!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0