100212

Fredag, och återigen ingen skola att gå till. Klart, jag hade ju kunnat ta mig dit för lite plugg, men läser ju ändå bara, så jag kunde lika gärna stanna hemma. Fredrik har ju vart hemma nästan hela förmiddagen också, så det var trevligare så!

Usch så dålig jag är på att uppdatera, men glömmer bort! Får nog lov att bättra mig! Blir lättare när jag kommer kunna blogga från telefonen. Blir lite mer inlägg då kan jag nog lova så här på förhand!

Igår läste jag i en jättebra bok till FN-kursen. Tjock, på engelska, men ack så bra den är! Jag älskar verkligen den kursen, så intressant och när man verkligen brinner för ett ämne, så blir allting så mycket lättare!



The Oxford handbook on the United Nations



Se så tjock den är! Men det gör la ingenting!

Nu ska jag fortsätta läsa i Att förstå internationella konflikter och lyssna på Sagan om Ringen-soundtracken!

Ikväll blir det [hg] med Emeli, Martha och Jennie (?). Äta och ta en öl. Ska bli riktigt trevligt! En kväll med flickorna kan bara göra en gott!

Popcorn vore inte dumt nu alltså!

[ida]


Kommentarer
Postat av: marty

gud så trevligt vi ska ha det :) ses snart stumpan!! kram

2010-02-12 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0