100213

Jag dör snart av hunger, men älsklingen såg till att det plingade i mobilen och nu är han på väg hem från skolan! Han är bra duktig, min hjälte!
Ikväll blir det tacos - vår paradrätt - och På spåret från igår. Panschisvarningen är långt borta, för På spåret är ett program man blir allmänbildad av! Eller hur Emeli?!

Igår var jag, Emeli, Martha, Jennie och Sara ute och åt. Det var mysigt, (dyrt), klart värt det, och avrundades med en glass på BK. Tack för en riktigt trevlig kväll brudar!
När jag kom hem, såg jag att jag hade fått två paket i postlådan! Det ena var från syster, det andra från mamma och pappa! Alltid trevligt! I dem låg det två askar Aladdin chokladhjärtan och ett fint kort från Syster och ett "kort" från mamma och pappa. Väldigt trevligt, jag blev jätteglad och nu sitter korten uppe på magnettavlan i köket så jag kan läsa dem hela tiden!
Jag har faktiskt världens bästa familj!!!


Dags att hacka grönsaker och fräsa köttfärs! Snart mat! Snart mat!

Kl 22:00 börjar skidskytte - 7,5 km spring damer. GO ACO OCH HELENA!
Första medaljen??

[ida]


Kommentarer
Postat av: Emeli

Absolut, På spåret är nog det bästa TV-program som producerats. Helt otroligt bra :) Hahaha. Jag följer också OS ikväll, just nu backhoppning :)

2010-02-13 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0