100214

Alla hjärtans dag!

Som Elin säger, förut kände jag väl inte så mycket för den här dagen. Men när jag för första gången har någon att uppskatta dagen med, så känns det okej. Även om alla våra dagar är alla hjärtans dag! Men lite extra god mat blir det ikväll!

Igår blev det klart vilka FBI 10/11 blir, och jag säger Grattis till alla er!

Nu sitter jag och kollar på en av de mest romantiska filmer ever: P.S. I love you. Kände att det behövdes. Var på Ikano tidigare, köpte lite smått och gott, pratade med Linnea, och kämpade mig hemåt. Anledningen är att jag köpte ett kort till Fredrik som är 40x70 cm stort! Det var inget som fick plats i väskan kan jag säga! :)

Men hem kom jag och nu sitter jag här i soffan och väntar på världens bästa. Ska kolla klart på filmen.

Imorgon är det måndag igen. Vi ska göra klart seminarieuppgiften till torsdag. Hoppas det går bra!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0