100215

Sitter i skolan och jobbar med seminarieuppgiften vi har till på torsdag. Värsta rapporten, som vi inte har börjat skriva på än. Förarbetet har tagit längre tid än jag trodde från början. Har en svag känsla av att jag kommer uppskatta uppgifterna i Politisk teori mer än dessa. Men när det väl är gjort, så kommer man andas ut.

Snart får jag köpa min iPhone! Vill egentligen köpa den i helgen faktiskt, men har ju inte riktigt råd än. Kanske ska låna pengar av någon snäll, så kan jag köpa den och föra tillbaka så fort jag får CSN nästa torsdag. Vill ju gärna ha den klar innan jag åker hem till Kolsva nästa fredag!

Igår blev det übergod mat! Fredrik, min mästerkock, slängde ihop lövbiff med gorgonzolaost och klyftpotatis. Blev kanoners! Sen myste vi i soffan och somnad gott vid 23.
En härlig kväll!

Idag är det Charlotte Kalla som regerar, dock kommer Björgen bli farlig, men vi håller tummarna och skriker åt TV:n, det döda tinget som inte påverkas av att vi skriker halsarna torra! Trots det, så gör man det ändå! Måste vara känslan av sporten som gör det!
Sen blir det kanske att smaka på chokladpralinerna jag investerade igår! Är riktigt sugen!

Nej, dags att återgå till arbetet! Imorgon kanske vi blir klara, vore ju riktigt trevligt!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0