100220

Fan också! 8e plats för Anja i Super-G. Tusan också, vi hade behövt en medalj till. Men det var ett gott försök!

Idag är det "Vi kommer aldrig hem till Bullerbyn"-väder ute, dvs. helt jävla otroligt vad det snöar och blåser!
Fredrik och jag trotsade vädret och tog oss ner på stan. Vi valde bussen, eftersom den ju gick via Resecentrum till Trädgårdstorget. Trodde vi ja, och resten av bussen. Vid Resecentrum så säger chauffören: "Bussen stanna här, ni måste gå av. Alla bussar inställda!" Suck!!!

Vi fick gå upp på stan, tur att det faktiskt inte är jättelångt. Väl där uträttade vi lite ärenden, Fredrik storshoppade på MQ, jag storshoppade på Telia (känns inte som att jag behöver berätta vad det är jag köpt), och sen lite småsaker. Vi tänkte ta bussen hem, för det stod ju folk vid hållplatsen. Nej, det blev inte så, vi fick gå hem. Vid Fjärilen skulle vi stanna och köpa Sushi, men då möttes vi av en annan lapp:"Vi stänga 9/2 till 1/4 för åka till semester!" Vad ska man säga om allt det här?!
Vi fortsatte gå, jag några meter före Fredrik mest på grund av att mina skor håller bättre snökvalitet än hans!

När vi kom hem la vi oss i soffan under täcket och kollade på två avsnitt av The Vampire Diaries.

Nu är det dags att försöka göra något annat för att ruska liv i kroppen. Bioplanerna slopades pga vädret, det får bli en annan gång.
Men gott om godis, chips, ostbågar och annat har vi i alla fall så en mysig kväll blir det ändå!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0