100220

Igår var det fullt hockeyös hemma hos Fredrik!
Vi var några stycken som samlades (jag, Fredrik, Thompa, Sofie, Hanna, Linnea och Felix) för att äta pizza och sen kolla på när Sverige slog Vitryssland med 3-2. Det jag inte tippade på var att det skulle bli 3-2, trodde i mitt huvud på 3-1. Visste ju att "Monstret" inte skulle hålla nollan, det är ju ingen Henke Lundqvist vi pratar om här!

Nu sitter jag med seminarieuppgift 2. Vill göra klart den helt och hållet, så jag slipper tänka på det nästa helg!

Sen ska Fredrik och jag trotsa snöovädret för att ta oss ner på stan. Typiskt att det är sånt här väder när vi vill ha en mysig dag på stan. Nå väl, man får försöka ändå!
Ikväll ska vi på bio och sen äta god mat. Ska bli mysigt!

Nej, nu måste jag fortsätta så det blir klart!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Ida, det blev ju 4-2. Stirrade du dig blind på Henrik i slutet eller? :)

2010-02-20 @ 13:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0